top of page
Miért érdemes munkáltatói márka kutatásra alapozni?
Piaci információk, mint a célcsoport megismerése, a versenytársak elemzése és a legújabb trendek és technológiák alkalmazása kulcsfontosságú a munkáltatói márkaépítés során. A Brandfizz munkáltatói márka kutatásai olyan adatokkal, elemzésekkel és stratégiai javaslatokkal támogatják az employer brandünket, amik növelik az üzleti eredményességet a megfelelő minőségű és mennyiségű munkaerő bevonzása, elkötelezése, és megtartása érdekében.
Eredmény: összefoglaló elemzés a jelöltekről persona típusokra csoportosítva. Olyan kérdésekre kapunk választ, hogy milyen toborzási csatornákra fókuszáljunk, milyen tartalmakkal fogjuk elérni, hogy jelentkezzenek hozzánk, mit érdemes feltüntetni az álláshirdetésben és hogy fejleszthetjük a karrier oldalainkat.
Miben támogat:
Jelölt igényekre optimalizált álláshirdetés
Karrier oldal fejlesztési prioritások a fő personákra
Toborzás fókuszú persona booklet
INTERJÚ GUIDELINE
Egy-oldalas lényegretörő összefoglaló konkrét, gyakorlati ötletek az interjú lefolytatásához, Így biztos lehetsz benne, hogy az interjúztató és hiring manager ugyanazt a pozitív interjúélményt nyújtja minden jelöltnek.
TOBORZÁSI TARTALOMTERV
A toborzási célok eléréséhez, célcsoport számára releváns üzeneteknek megfelelően összeállított tartalom javaslatok. Hogy ne kelljen minden hónapban nulláról kezdeni a toborzási kommunikációk megtervezését.
OPTIMÁLIS TOBORZÁSI CSATORNA MIX
Információt kapsz arról, hogy melyek a toborzási céljaid eléréséhez a legnagyobb megtérülésű csatornák. Így adat alapú döntést hozhatsz és a vezetőség felé is meggyőző erejű anyag lesz a kezedben.
ÁLLÁSHIRDETÉS HOZZÁVALÓK
Hozzájutsz az álláshirdetések titkos hozzávalóihoz, melyek segítségével kitűnsz a versenytársak álláshirdetéseinek szürke tömegéből.
BEVONZÓ KARRIER OLDAL TARTALOMTERV
Szeretnéd növelni a saját karrier oldalról érkező jelöltek számát? Tükröt tartunk meglévő karrier oldaladnak és javaslatot teszünk a fejlesztésre vagy akár a nulláról kialakításra. A jelöltek aktuális igényeihez illeszkedünk.
Jelölt kutatás
Stratégiaépítéskor, szervezeti változtatások, kultúraváltás esetén, illetve vezetői döntések megalapozásához is ezt az átfogó munkáltatói márka kutatást javasoljuk. A kutatás 33 munkáltatói márka aspektust vizsgál, mely során összevetjük a munkavállalói szegmensek munkavállalással kapcsolatos szükségleteit az általuk megtapasztalt munkavállalói élménnyel. Az igény és élmény közötti átfedések és különbségek (GAP) ismeretében rajzolódnak ki a munkavállalói élmény részeként integrált employer branding stratégia prioritásai.
A kollégákkal készülő fókuszcsoportos interjúkkal finomhangoljuk az eredményeket, így pontos képet kaphatunk az egyes munkavállalói szegmensekről. Megtudjuk milyen erősségeket élnek meg, amikre építhetünk és melyek azok a területek, ahol fejlesztésre van szükségünk.
Eredmény: adatokra alapozott összefoglaló és konkrét stratégiai és megvalósítási javaslatok 33 munkáltatói márka aspektusról a toborzással kapcsolatos tényezőktől kezdve a munkáltatói értékígéret megélésén keresztül a céges identitás megéléséig.
Miben támogat:
KULCSEMBEREK MEGTARTÁSA
"Dinamikusan fejlődő csapat és versenyképes fizetés?" Na, az ilyen sallangokat elfelejtheted. Vizuálisan és szövegesen is feltuningoljuk social álláshirdetéseid. Nem kell azon aggódnod, hogy mitől lesz érdekes az a bizonyos üzletág.
KOLLÉGÁK BEVONÁSA ÉS AMBASSADOR PROGRAM
A vállalat valódi arcát valódi kollégáink adják. Az ő bevonásukkal tudunk hiteles képet mutatni magunkról. Olyan élményt adunk, amivel nemcsak social media tartalmat gyártunk, hanem Te lehetsz a vállalati közösségépítés motorja is.
BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS TARTALOMTERV
A toborzási hatékonyság igazi hullámlovasai a remarketing rendszert is bevetik, hogy visszacélozzák látogatóikat. Ezt is segítünk kiépíteni, anélkül, hogy az online marketing szakértőjévé kéne válnod egyik pillanatról a másikra.
MÉRHETŐ EREDMÉNYEK
Adatokra alapozott vezetői döntéseket hozhatsz, amit akár egy az egyben bevihetsz a management elé is. Hozzáférsz source tracking és valósidejű hirdetési budget tracking online toborzási dashboard felületünkhöz.
MUNKÁLTATÓI ÉRTÉKÍGÉRET LOKALIZÁLÁS ÉS KIALAKÍTÁS
Nem a hazai benchmarkokat követjük. Nemzetközi best practice-ek alapján azonnal beépítjük a legújabb innovációkat, social media trendeket. Emiatt a globális guideline-okhoz való igazodásban is nagy gyakorlatot szereztünk.
INTERJÚ GUIDELINE
Egy-oldalas lényegretörő összefoglaló konkrét, gyakorlati ötletek az interjú lefolytatásához, Így biztos lehetsz benne, hogy az interjúztató és hiring manager ugyanazt a pozitív interjúélményt nyújtja minden jelöltnek.
TOBORZÁSI TARTALOMTERV
A toborzási célok eléréséhez, célcsoport számára releváns üzeneteknek megfelelően összeállított tartalom javaslatok. Hogy ne kelljen minden hónapban nulláról kezdeni a toborzási kommunikációk megtervezését.
OPTIMÁLIS TOBORZÁSI CSATORNA MIX
Információt kapsz arról, hogy melyek a toborzási céljaid eléréséhez a legnagyobb megtérülésű csatornák. Így adat alapú döntést hozhatsz és a vezetőség felé is meggyőző erejű anyag lesz a kezedben.
ÁLLÁSHIRDETÉS HOZZÁVALÓK
Hozzájutsz az álláshirdetések titkos hozzávalóihoz, melyek segítségével kitűnsz a versenytársak álláshirdetéseinek szürke tömegéből.
BEVONZÓ KARRIER OLDAL TARTALOMTERV
Szeretnéd növelni a saját karrier oldalról érkező jelöltek számát? Tükröt tartunk meglévő karrier oldaladnak és javaslatot teszünk a fejlesztésre vagy akár a nulláról kialakításra. A jelöltek aktuális igényeihez illeszkedünk.
Munkavállalói szőkséglet v élmény kutatás
Eredmény: az első hetekben dől el, hogy új kollégánk mennyire köteleződik el. Kutatásunk összefoglaló elemzést ad az egy éven belül csatlakozott kollégáink válaszai alapján persona típusokra csoportosítva. Mérhető és összehasonlítható visszajelzést kapunk az onboarding folyamatunkról, validálhatjuk a frissen csatlakozott kollégák hogy élik meg a céges értékeinket a gyakorlatban, illetve válaszokból kirajzolódó onboarding fejlesztési fókuszokat is összegezzük. A korai elkötelezés élményét növeljük kollégáinkban.
Onboarding fejlesztési prioritások a fő personákra
Miben támogat:
Játékosított új belépő kézikönyv
Közösségépítés és értékek kommunikációja
Onboarding vezetői és HR kézikönyv
Onboarding kutatás
Kíváncsi vagy hogyan teljesít Magyarország 100 legaktívabb cége employer branding területen? Érdekel, hol helyezkedsz el a versenytársaidhoz képest és hogyan tudod megelőzni őket?
Marketfizz versenytárs felmérésünk eredménye egy összefoglaló a kiemelt versenytársaink munkáltatói márka aktivitásairól és a piaci trendekről, olyan fejlesztési fókuszokkal kiegészítve, amire hatékony toborzási stratégiát tudunk építeni. Rálátást kapsz a versenytársaid online megjelenéseinek hatékonyságára, mérhető és összehasonlítható adatokkal alátámasztva.
Gyakorlati megoldásokkal segítünk, hogyan előzd meg a versenytársaidat és kerülj a dobogó legfelső fokára.
Marketfizz
Olyan kérdésekre kapunk választ, hogy milyen belső kommunikációs csatornákra fókuszáljunk, milyen tartalmakkal és hogy fejleszthetjük a belső kommunikációnkat. A kutatás eredményeire építve tudjuk fejleszteni a kollégák munkavállalói élményét és segíti az éves belső kommunikációs terv összeállítását is.
Miben támogat:
Releváns, érdekes
és a kollégák szükségleteire
reagáló
belső kommunikáció
KULCSEMBEREK MEGTARTÁSA
"Dinamikusan fejlődő csapat és versenyképes fizetés?" Na, az ilyen sallangokat elfelejtheted. Vizuálisan és szövegesen is feltuningoljuk social álláshirdetéseid. Nem kell azon aggódnod, hogy mitől lesz érdekes az a bizonyos üzletág.
KOLLÉGÁK BEVONÁSA ÉS AMBASSADOR PROGRAM
A vállalat valódi arcát valódi kollégáink adják. Az ő bevonásukkal tudunk hiteles képet mutatni magunkról. Olyan élményt adunk, amivel nemcsak social media tartalmat gyártunk, hanem Te lehetsz a vállalati közösségépítés motorja is.
BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS TARTALOMTERV
A toborzási hatékonyság igazi hullámlovasai a remarketing rendszert is bevetik, hogy visszacélozzák látogatóikat. Ezt is segítünk kiépíteni, anélkül, hogy az online marketing szakértőjévé kéne válnod egyik pillanatról a másikra.
MÉRHETŐ EREDMÉNYEK
Adatokra alapozott vezetői döntéseket hozhatsz, amit akár egy az egyben bevihetsz a management elé is. Hozzáférsz source tracking és valósidejű hirdetési budget tracking online toborzási dashboard felületünkhöz.
MUNKÁLTATÓI ÉRTÉKÍGÉRET LOKALIZÁLÁS ÉS KIALAKÍTÁS
Nem a hazai benchmarkokat követjük. Nemzetközi best practice-ek alapján azonnal beépítjük a legújabb innovációkat, social media trendeket. Emiatt a globális guideline-okhoz való igazodásban is nagy gyakorlatot szereztünk.
Belső kommunikáció felmérése
Ha Employer Branding, akkor #TEAMBRANDFIZZ
KÉRJ SZEMÉLYRESZABOTT AJÁNLATOT!
Ajánlatkérés
bottom of page