top of page

Adatokra alapozott 

Employer Branding megoldások

"48%-kal csökkentett toborzási idő"
Partnereink visszajelzései Az Employer Branding kutatásra alapozott eredményekről
employer_branding_ugyfel_1.png
employer_branding_ugyfel_2.png
employer_branding_ugyfel_3.png
employer_branding_ugyfel_4.png
employer_branding_ugyfel_6.png
employer_branding_ugyfel_5.png
employer_branding_ugyfel_9.png
employer_branding_ugyfel_12.png
employer_branding_ugyfel_15.png
employer_branding_ugyfel_20.png
employer_branding_ugyfel_8.png
employer_branding_ugyfel_10.png
employer_branding_ugyfel_11.png
employer_branding_ugyfel_16.png
employer_branding_ugyfel_21.png
employer_branding_ugyfel_19.png
employer_branding_ugyfel_17.png
employer_branding_ugyfel_13.png
employer_branding_ugyfel_14.png
employer_branding_ugyfel_18.png
employer_branding_ugyfel_7.png

Miért érdemes munkáltatói márka kutatásra alapozni?

Piaci információk, mint a célcsoport megismerése, a versenytársak elemzése és a legújabb trendek és technológiák alkalmazása kulcsfontosságú a munkáltatói márkaépítés során. A Brandfizz munkáltatói márka kutatásai olyan adatokkal, elemzésekkel és stratégiai javaslatokkal támogatják az employer brandünket, amik növelik az üzleti eredményességet a megfelelő minőségű és mennyiségű munkaerő bevonzása, elkötelezése, és megtartása érdekében.

New Demand on Managers.png
Eredmény: összefoglaló elemzés a jelöltekről persona típusokra csoportosítva. Olyan kérdésekre kapunk választ, hogy milyen toborzási csatornákra fókuszáljunk, milyen tartalmakkal fogjuk elérni, hogy jelentkezzenek hozzánk, mit érdemes feltüntetni az álláshirdetésben és hogy fejleszthetjük a karrier oldalainkat.

Miben támogat:

skbm_allas.png

Jelölt igényekre optimalizált álláshirdetés

Landing_oldal_ELINDULT_VEGLEGES.jpg
karrier_oldal_persona.png

Karrier oldal fejlesztési prioritások a fő personákra

Brandfizz_persona_booklet.jpg

Toborzás fókuszú persona booklet

munkaltatoi_marka_allasinterju.png

INTERJÚ GUIDELINE

Egy-oldalas lényegretörő összefoglaló konkrét, gyakorlati ötletek az interjú lefolytatásához, Így biztos lehetsz benne, hogy az interjúztató és hiring manager ugyanazt a pozitív interjúélményt nyújtja minden jelöltnek.

brandfizz_recruitment_pictogram-34.png

TOBORZÁSI TARTALOMTERV 

A toborzási célok eléréséhez, célcsoport számára releváns üzeneteknek megfelelően összeállított tartalom javaslatok. Hogy ne kelljen minden hónapban nulláról kezdeni a toborzási kommunikációk megtervezését. 

Online_presence+szovegbuborek_piktok_VEG

OPTIMÁLIS TOBORZÁSI CSATORNA MIX

Információt kapsz arról, hogy melyek a  toborzási céljaid eléréséhez a legnagyobb megtérülésű csatornák. Így adat alapú döntést hozhatsz és a vezetőség felé is meggyőző erejű anyag lesz a kezedben.

Social_ad_pikto_VEGLEGES.png

ÁLLÁSHIRDETÉS HOZZÁVALÓK

Hozzájutsz az álláshirdetések titkos hozzávalóihoz, melyek segítségével kitűnsz a versenytársak álláshirdetéseinek szürke tömegéből. 

BEVONZÓ KARRIER OLDAL  TARTALOMTERV

karrier_oldal.png

Szeretnéd növelni a saját karrier oldalról érkező jelöltek számát? Tükröt tartunk meglévő karrier oldaladnak és javaslatot teszünk a fejlesztésre vagy akár a nulláról kialakításra. A jelöltek aktuális igényeihez illeszkedünk.

Jelölt kutatás
Stratégiaépítéskor, szervezeti változtatások, kultúraváltás esetén, illetve vezetői döntések megalapozásához is ezt az átfogó munkáltatói márka kutatást javasoljuk. A kutatás 33 munkáltatói márka aspektust vizsgál, mely során összevetjük a munkavállalói szegmensek munkavállalással kapcsolatos szükségleteit az általuk megtapasztalt munkavállalói élménnyel. Az igény és élmény közötti átfedések és különbségek (GAP) ismeretében rajzolódnak ki a munkavállalói élmény részeként integrált employer branding stratégia prioritásai.
employee_experience_journey.png
employer_branding_persona.png
A kollégákkal készülő fókuszcsoportos interjúkkal finomhangoljuk az eredményeket, így pontos képet kaphatunk az egyes munkavállalói szegmensekről. Megtudjuk milyen erősségeket élnek meg, amikre építhetünk és melyek azok a területek, ahol fejlesztésre van szükségünk.
Eredmény: adatokra alapozott összefoglaló és konkrét stratégiai és megvalósítási javaslatok 33 munkáltatói márka aspektusról a toborzással kapcsolatos tényezőktől kezdve a munkáltatói értékígéret megélésén keresztül a céges identitás megéléséig. 

Miben támogat:

brandfizz_targetgroup_pictogram.png

KULCSEMBEREK MEGTARTÁSA

"Dinamikusan fejlődő csapat és versenyképes fizetés?" Na, az ilyen sallangokat elfelejtheted. Vizuálisan és szövegesen is feltuningoljuk social álláshirdetéseid. Nem kell azon aggódnod, hogy mitől lesz érdekes az a bizonyos üzletág.

Szakmai Meetup.png

KOLLÉGÁK BEVONÁSA ÉS AMBASSADOR PROGRAM

A vállalat valódi arcát valódi kollégáink adják. Az ő bevonásukkal tudunk hiteles képet mutatni magunkról. Olyan élményt adunk, amivel nemcsak social media tartalmat gyártunk, hanem Te lehetsz a vállalati közösségépítés motorja is.

belso_kommunikacio.png

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS TARTALOMTERV

A toborzási hatékonyság igazi hullámlovasai a remarketing rendszert is bevetik, hogy visszacélozzák látogatóikat. Ezt is segítünk kiépíteni, anélkül, hogy az online marketing szakértőjévé kéne válnod egyik pillanatról a másikra.

Diagnostics.png

MÉRHETŐ EREDMÉNYEK

Adatokra alapozott vezetői döntéseket hozhatsz, amit akár egy az egyben bevihetsz a management elé is. Hozzáférsz source tracking és valósidejű hirdetési budget tracking online toborzási dashboard felületünkhöz.

MUNKÁLTATÓI ÉRTÉKÍGÉRET LOKALIZÁLÁS ÉS KIALAKÍTÁS

munkaltatoi_ertekigeret.png

Nem a hazai benchmarkokat követjük. Nemzetközi best practice-ek alapján azonnal beépítjük a legújabb innovációkat, social media trendeket. Emiatt a globális guideline-okhoz való igazodásban is nagy gyakorlatot szereztünk.

munkaltatoi_marka_allasinterju.png

INTERJÚ GUIDELINE

Egy-oldalas lényegretörő összefoglaló konkrét, gyakorlati ötletek az interjú lefolytatásához, Így biztos lehetsz benne, hogy az interjúztató és hiring manager ugyanazt a pozitív interjúélményt nyújtja minden jelöltnek.

brandfizz_recruitment_pictogram-34.png

TOBORZÁSI TARTALOMTERV 

A toborzási célok eléréséhez, célcsoport számára releváns üzeneteknek megfelelően összeállított tartalom javaslatok. Hogy ne kelljen minden hónapban nulláról kezdeni a toborzási kommunikációk megtervezését. 

Online_presence+szovegbuborek_piktok_VEG

OPTIMÁLIS TOBORZÁSI CSATORNA MIX

Információt kapsz arról, hogy melyek a  toborzási céljaid eléréséhez a legnagyobb megtérülésű csatornák. Így adat alapú döntést hozhatsz és a vezetőség felé is meggyőző erejű anyag lesz a kezedben.

Social_ad_pikto_VEGLEGES.png

ÁLLÁSHIRDETÉS HOZZÁVALÓK

Hozzájutsz az álláshirdetések titkos hozzávalóihoz, melyek segítségével kitűnsz a versenytársak álláshirdetéseinek szürke tömegéből. 

BEVONZÓ KARRIER OLDAL  TARTALOMTERV

karrier_oldal.png

Szeretnéd növelni a saját karrier oldalról érkező jelöltek számát? Tükröt tartunk meglévő karrier oldaladnak és javaslatot teszünk a fejlesztésre vagy akár a nulláról kialakításra. A jelöltek aktuális igényeihez illeszkedünk.

Munkavállalói szőkséglet v élmény kutatás
Eredmény: az első hetekben dől el, hogy új kollégánk mennyire köteleződik el. Kutatásunk összefoglaló elemzést ad az egy éven belül csatlakozott kollégáink válaszai alapján persona típusokra csoportosítva. Mérhető és összehasonlítható visszajelzést kapunk az onboarding folyamatunkról, validálhatjuk a frissen csatlakozott kollégák hogy élik meg a céges értékeinket a gyakorlatban, illetve válaszokból kirajzolódó onboarding fejlesztési fókuszokat is összegezzük. A korai elkötelezés élményét növeljük kollégáinkban.

Onboarding fejlesztési prioritások a fő personákra

Miben támogat:

Onboarding_prioritások_2.png

Játékosított új belépő kézikönyv

Brandfizz_onboarding.png

Közösségépítés és értékek kommunikációja 

Onboarding vezetői és HR kézikönyv

Onboarding_prioritasok.png
Onboarding kutatás
Brandfizz_ujbelepo_kezikonyv.png
Kíváncsi vagy hogyan teljesít Magyarország 100 legaktívabb cége employer branding területen? Érdekel, hol helyezkedsz el a versenytársaidhoz képest és hogyan tudod megelőzni őket?
Brandfizz_Marketfizz.png
Brandfizz_Marketfizz.png
Marketfizz versenytárs felmérésünk eredménye egy összefoglaló a kiemelt versenytársaink munkáltatói márka aktivitásairól és a piaci trendekről, olyan fejlesztési fókuszokkal kiegészítve, amire hatékony toborzási stratégiát tudunk építeni. Rálátást kapsz a versenytársaid online megjelenéseinek hatékonyságára, mérhető és összehasonlítható adatokkal alátámasztva. 
Marketfizz_versenytárs_2.png
Gyakorlati megoldásokkal segítünk, hogyan előzd meg a versenytársaidat és kerülj a dobogó legfelső fokára.
Marketfizz_versenytárs_A2.png
Marketfizz
Olyan kérdésekre kapunk választ, hogy milyen belső kommunikációs csatornákra fókuszáljunk, milyen tartalmakkal és hogy fejleszthetjük a belső kommunikációnkat. A kutatás eredményeire építve tudjuk fejleszteni a kollégák munkavállalói élményét és segíti az éves belső kommunikációs terv összeállítását is.

Miben támogat:

Releváns, érdekes

és a kollégák szükségleteire

reagáló

belső kommunikáció

mac-monitor-png-5.png
brandfizz_targetgroup_pictogram.png

KULCSEMBEREK MEGTARTÁSA

"Dinamikusan fejlődő csapat és versenyképes fizetés?" Na, az ilyen sallangokat elfelejtheted. Vizuálisan és szövegesen is feltuningoljuk social álláshirdetéseid. Nem kell azon aggódnod, hogy mitől lesz érdekes az a bizonyos üzletág.

Szakmai Meetup.png

KOLLÉGÁK BEVONÁSA ÉS AMBASSADOR PROGRAM

A vállalat valódi arcát valódi kollégáink adják. Az ő bevonásukkal tudunk hiteles képet mutatni magunkról. Olyan élményt adunk, amivel nemcsak social media tartalmat gyártunk, hanem Te lehetsz a vállalati közösségépítés motorja is.

belso_kommunikacio.png

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS TARTALOMTERV

A toborzási hatékonyság igazi hullámlovasai a remarketing rendszert is bevetik, hogy visszacélozzák látogatóikat. Ezt is segítünk kiépíteni, anélkül, hogy az online marketing szakértőjévé kéne válnod egyik pillanatról a másikra.

Diagnostics.png

MÉRHETŐ EREDMÉNYEK

Adatokra alapozott vezetői döntéseket hozhatsz, amit akár egy az egyben bevihetsz a management elé is. Hozzáférsz source tracking és valósidejű hirdetési budget tracking online toborzási dashboard felületünkhöz.

MUNKÁLTATÓI ÉRTÉKÍGÉRET LOKALIZÁLÁS ÉS KIALAKÍTÁS

munkaltatoi_ertekigeret.png

Nem a hazai benchmarkokat követjük. Nemzetközi best practice-ek alapján azonnal beépítjük a legújabb innovációkat, social media trendeket. Emiatt a globális guideline-okhoz való igazodásban is nagy gyakorlatot szereztünk.

Belső kommunikáció felmérése

Ha Employer Branding, akkor #TEAMBRANDFIZZ

KÉRJ SZEMÉLYRESZABOTT AJÁNLATOT!

  • Black Facebook Icon
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Instagram Icon
  • YouTube
Ajánlatkérés
bottom of page